HTML

A király meztelen

"Mi a bajod?" - kérdezte tőlem érdekes hanglejtéssel az ügyintéző, amikor az állásközvetítőnél jártam. Mi a bajom?... Görcsöl a hasam a havi női bajoktól, a PROBLÉMÁM az, hogy ennek a "magasan" kvalifikált iq-val rendelkező lánynak van munkája, nekem meg még mindig nincs. Erre bárki mondhatja, hogy üdv a munkanélküli diplomások körében - de az az igazság, hogy ez még nem ad nekem magyarázatot arra: MIÉRT NEM KAPOK MUNKÁT? Elszántam magamat valamire, mert elegem van, és ha csak egy ember is lesz, aki az írásaimat el fogja olvasni, már megérte, hogy elmondtam mindent, de mindent, amit az elmúlt egy évben láttam, megéltem. Lehet, a blogom egyeseknek nem fog mást jelenteni, mint a középső ujjam mutogatását, de az is lehet, hogy lesz olyan, aki nem sajnálkozik széttárt karokkal, és néz rám bután, hanem elgondolkozik. Remélem olyanok is fogják olvasni, akikről szó lesz benne, és csak egy pillanatra beletekintenek abba a tükörbe, amit én tartok eléjük. Nem azt várom, hogy majd ettől a blogtól lesz munkám. Azt keresem én magamtól. Azt szeretném, hogy lássa meg minél több ember, mi mindent megtettem - mert igenis megtettem - azért, hogy legyen tisztességes munkám.

Friss topikok

Címkék

Deja Vu

A király meztelen 2011.08.23. 22:56

A mostani bejegyzésem egy hirtelen felindulás szüleménye, aktuálpolitikai reflektáció.

"Ha valaki felmond a munkahelyén, most sem kap végkielégítést, ám – ha a Munka törvénykönyvének tervezete hatályba lépne – egyes esetekben a munkaadó arra kötelezhetné, hogy még ő fizessen a cégnek. Új szabály lenne az is, hogy a dolgozó nem mondhatna ellent a főnöknek, ha az például gazdasági bűncselekményre utasítaná. Szemelvények a tervezetből."(www.fn.hu)

Eddig azt hittem, hogy én csak simán egy hülyegyerek vagyok, és hogy nem vagyok normális, de azt kell mondjam, még mindig sokkal többen vannak a világban, akik a jog eszközeivel élve értelmetlen döntések százaival gyakorolnak nyomást embertársaikra.

Most itt van ez a fenti idézet ebből a cikkből, de kiemelnék egy másik nagyon "elmés" gondolatot, szintén ebből a hírből:

"...elképzelhető, hogy kérhet majd a munkaadó a jövőben terhességi tesztet az álláskeresőktől..."

 

Azt eddig is tudtam, hogy nagyon nagy baj van az országban, mondhatni, olyan az országunk, mint egy kupleráj. Ezzel lehet együtt élni, és akkor vagy okos ember, ha ebben a káoszban, és ovi-politikában(amikor egy kormány négy évig van hatalmon, hoznak döntéseket. Aztán jön egy másik színezetű párt, természetesen mindent eltöröl, még azt is, aminek egyébként volt értelme, és mint az oviban két veszekedő rossz gyerek közül a "nyertes" bibibííízik egyet, hogy akkor is megteheti, mert nehogy már valami is jó legyen, amit nem ők találtak ki. Na nekünk ezért van ovipolitikánk.) látod a szálakat, és tudod követni.

Őszinte leszek, ahogy én látom: EL VAN RONTVA a szociális rendszerünk, hatalmas etnikai problémáink vannak, és az ezekből származó, nem régen pozíciót szerző szélsőséges érzületű emberek, akik enyhén szólva is fasisztoid elemekkel tűzdelik agyon hitvallásukat, és kifordítják a köztársaság alkotmányának paragrafusait, amik engedélyezik nekik, hogy szervezetbe, hadseregesdit játszva tömörüljenek. Ultragáz. Fogom a fejem, és nézek, hogy még nem vágtak ki minket az Unióból, és elszomorít, hogy a drága politikusaink, és egy adott politikai réteg miatt pellengéren állunk az EU-ban.

Emberek, hát nem látjátok, hogy a Király meztelen? Már megint azt csinálja, csak most még agresszívebben, amit csinált az első kormányzása alatt: KILOPTA a szemeteket, és ÁTVERT mindenkit. én akkor még gyerek voltam, nem érdekelt a dolog, de most hogy felnőttem, és látom, mi megy itthon, nem értem az embereket: ha valamiben egyszer már óriásit csalódtak, akkor MIÉRT kellett ez nekünk újra?

Munkahelyeket mikor teremtenek már, és állnak fel végre, és néznek ki a Tisztelt Ház ablakain? Jó, tudom, ne is mondd, én vagyok a naiv... hát olyan magasak azok az ablakok, hogy szegényeknek még a létra is kevés lenne, hogy kilássanak rajta. Igaz, ami igaz, mi sem látunk be...

Csak azt nem tudom, mire mernek ilyen döntést hozni. Nem fogom sajnálni a munkaadókat, mert amiről szeretnek megfeledkezni - igen sokan, de hát Istenem, szelektív a memóriájuk - hogy az állam, így vagy úgy, de ad kedvezményeket számukra, az más kérdés, hogy a kisujjukat nyújtják csak. Nekik - a munkaadóknak - nem egy... mind a két karja kéne az államnak.

Lassan a gondolataidat is törvénybe foglalják, és azt is, miről álmodhatsz. Tiszta 1984. Meg egy vicc.

Másnak is van Deja Vu-ja, vagy csak nekem kezd gyanússá válni, hogy lassan, de biztosan bele gyaloglunk egy diktatúrába?

Csak hogy az álláskeresőket védjem, a jelenlegi törvényeink szerint, íme a védőbeszédem:

A MAGYAR KÖZTÁRSASÁG ALKOTMÁNYA

XII. fejezet

Alapvető jogok és kötelességek

57. § (1) A Magyar Köztársaságban a bíróság előtt mindenki egyenlő, és mindenkinek joga van ahhoz, hogy az ellene emelt bármely vádat, vagy valamely perben a jogait és kötelességeit a törvény által felállított független és pártatlan bíróság igazságos és nyilvános tárgyaláson bírálja el.

Esetemben, ha fel mernék mondani bármilyen okból kifolyólag egy munkahelyen, mert mondjuk szakmailag vágyom másra, vagy szeretnék szimplán egy jobb ajánlatnak eleget tenni, és azt elfogadni, elméletileg jogomban áll ügyvédet fogadni, perre menni, izgulni, amivel lehet igazságtalanul vádolnak meg. Mert ugye szabad embernek születtem, magyar állampolgár vagyok. De ilyen törvényjavaslat után azt mondom erre a paragrafusra, hogy jogomban áll befogni a pofám, mert úgyis be fogják verni. Nesze neked igazság.

(5) A Magyar Köztársaságban a törvényben meghatározottak szerint mindenki jogorvoslattal élhet az olyan bírósági, közigazgatási és más hatósági döntés ellen, amely a jogát vagy jogos érdekét sérti. A jogorvoslati jogot - a jogviták ésszerű időn belüli elbírálásának érdekében, azzal arányosan - a jelen lévő országgyűlési képviselők kétharmadának szavazatával elfogadott törvény korlátozhatja.

Köszi, ergo elméletileg jogomban áll minden, perelhetek, védethetem magam, de egy kisember kontra állam ügyben semmirekellő bábpolitikusok  - bocs, országgyűlési képviselők - 2/3-os döntése után úgy is az lesz, mint az első pontban: Jogomban áll befogni a pofám, elhallgatni, és örülni, hogy nem adtak fel anyáméknak postán.

59. § (1) A Magyar Köztársaságban mindenkit megillet a jóhírnévhez, a magánlakás sérthetetlenségéhez, valamint a magántitok és a személyes adatok védelméhez való jog.

A kulcsszó: MAGÁNTITOK. És itt elérkeztem a terhességi tesztre vonatkozó törvényjavaslathoz.

Mélyen tisztelt Elnök úr, Tisztelt Miniszterelnök Úr, és a többiek, Ti áldott jó politikusok, Tisztelt Munkaadók!

Úgy sértitek - a továbbiakban alább olvashatsz még alkotmányt sértő alátámasztó jelleggel ideillesztett pontokat, Kedves Olvasó - a személyiségi jogokat, ahogy vannak.

Egy: az, hogy esetleg 25 évesen teherbe esnék, ameddig tudnám, és nem látszik, még én is titokként kezelném, és nem miattatok, csupán babonából. Nem tartozna Rátok, mint ahogy rám sem tartoznak dolgok.

Kettő: egyelőre még egy magyar állampolgár sem a Szentlélektől fogant. Ennyi erővel kérdezzetek ki havonta kétszer, hogy kivel, milyen gyakran, milyen minőségben, milyen pózban élek szexuális életet, és a legfontosabb, hogyan védekezve. Ja igen, mert Nálatok ez kedves Politikusok DIVAT, hogy visszamenőleg is hoztok döntést, úgy mondjuk öt évre visszamenően faggassatok már ki lécci..Summa summárum: Semmi, de semmi közötök nincs az emberek, a beosztottak szexuális életéhez, és az alkalmazottaitok gyerekvállalási szándékához. Ha meg akarjátok oldani azt, hogy a szülés után kiesett friss anyuka munkáját pótoljátok, akkor a GYES-rendszert változtassátok meg. De ne másszatok már a hülyeséggel az álláskeresők nyakára. Nekünk éppen elég tragédia az, hogy nem tudunk dolgozni a szakmánkban.

 

66. § (1) A Magyar Köztársaság biztosítja a férfiak és a nők egyenjogúságát minden polgári és politikai, valamint gazdasági, szociális és kulturális jog tekintetében.

 

Igen, ez valóban így van. Ezért van az, hogy ha tököm lenne, még csak aggódnom sem kellene azon, hogy olyan megalázó helyzetbe hozhat egy munkaadó, hogy terhességi tesztet kér tőlem... de elméletileg egyenjogú vagyok a férfiakkal... RÖHEJ. A következő lépés legyen az, hogy tartanak egy fogadóórát, bemegyek a Párommal, és akkor LIVE mutassuk be mit tudunk, hát nem?

 

(2) A Magyar Köztársaságban az anyáknak a gyermek születése előtt és után külön rendelkezések szerint támogatást és védelmet kell nyújtani.

Igen, megilleti. Azokat, akik minimum három gyereket vállalnak. Mondjuk az, aki kettőt szeretne csak, az nyilván nem kap annyi támogatást. A későbbiek során, amikor a gyerek iskolás, SEM jár támogatás, de azok, akik megkapják, azok meg úgy kezelnek utána mindent, hogy az nekik JÁR, mert annyian vannak, amennyien. Hát tudod, erre meg azt szeretném mondani, ha az apám, meg az anyám gazdag emberek lennének, valószínűleg nekem sem egy testvérem lenne, hanem mondjuk még kettő, és négy gyermeket óriási fizetésből vígan el lehet tartani. Csak az baj, hogy nem gazdag emberek, tudod? A támogatást nem gyerekhez kötném. Mert ugye nem kell mondanom, hogy lesznek olyanok szép számmal, akik ezek után ész nélküli gyerekgyártásba kezdenek, aztán meg nehezen tudják eltartani őket.

 


(3) A munka végzése során a nők és a fiatalok védelmét külön szabályok is biztosítják.

Igen, ezért van valószínűleg szexuális zaklatás is annyi, meg megrémült nők, akik nem mernek bírósághoz fordulni. Egész egyszerűen azért, mert félnek. Mert mindig a nő a hibás, Éva óta. Tudod, a sztori a kígyóval meg az almával...

 

 

 

Összességében felháborítónak, szégyenteljesnek, tiszteletlennek és alpárinak gondolom azt, hogy ESETLEG megtörténhet az egy JOGÁLLAMBAN, hogy még a munkavállalót büntetik pénzbírságra, ha felmond, és az álláskeresőt olyan megalázó helyzetbe belekényszeríti néhány száz báb a Házból, hogy az nem hogy motiválódni elfelejt, meg esetleg elfelejti egy időre a családról szóló vágyait, de egyenesen az élettől elmegy a kedve.

Édes, drága Politikusaink, Ti makulátlan elmék és erkölcsös JELLEMEK. Attól, mert Ti robot módjára éltek, megéltek egy kirakat életet, nem kell ránk, az egyszerű emberekre ráerőltetni a hülyeségeteket. A helyetekben olvasnék, és tanulnék: bizonyítottan sok, kiábrándítóan alacsony iq-val rendelkező ember ül a soraitokban, ami vérciki egy JOGÁLLAMra, EGY EURÓPAI UNIÓS TAGÁLLAMRA nézve.

Ja... várjál csak... olyan DEJA VU-m van... mintha ezt mesélte volna már nekem a nagyanyám, nagyapám, akik ezt már megélték...mikor is??? ÚÚÚ, majdnem elfelejtettem: úgy 1951-től 1989-ig. Ó, én kis butus, naiv fiatal, hát nézd már, már majdnem elhittem, hogy DEMOKRÁCIÁBAN élek.

 

 

p.s. Állás folyamatban. Még ha a szó Tiéd is Állambácsi, az igazság az enyém. Te meg ezt vésd az eszedbe.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szorolapozznekem.blog.hu/api/trackback/id/tr823174694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása